Sunday 12 February 2017

13 Feb 2017
11.31 pagi

BLOOD TEST
Hari ni aku g buat blood test kat private. Malu nk g hospital kerajaan sbb dulu dh pernh sekali aku ke klinik kerajaan area shah alam.. daripada makmal sampailah ke kaunter tanya aku mcm2.. so kali ni aku nekad.. x pe lah kne bayar mahal pun aku buat juga di private.. So pepagi lagi aku dah ke BP Health .. so far x ramai org.. lg 2 hari aku akan dpt result dia... AKU RISAU

DIA KEMBALI
Entah knp gadis yang dulu aku cuba takel tetiba msg aku malam tadi tanya khabar.. yg buat aku pelik setahu aku dia ni pemalu tp dia ok je pulak msg ngan aku malam tadi.. dlm otak aku mmg x de lain lah.. ke dia cuba rapat ngan aku balik?? kalau betul mcm mna?? Kalau betul virus ni ade dalam darah aku pulak nanti mcm mna??? Boleh ke dia terima??? atau apa aku kene buat???

Bermula dari tarikh rapid test aku dh mula buat mcm2 pembacaan pasal HIV nie.. alhamdulilah aku akui sedikit sebnyak banyak maklumat yang aku perolehi... sekarang hanya tinggal aku dptkan keputusan ujian darahku je.. Sejak semalam aku rasa mual.. mmg sintom biasa aku lalui kalau aku berada dalam keadaan resah dan nerves... aku harap ALLAH akan bantu aku.. lapangkan dada aku..

1 comment: