Saturday 11 February 2017

Inilah Harinya... HIV POSITIF

Hari ini merupakan permulaan segalanya... Test Kit yang aku guna tempoh hari nyata menunjukkan keputusan yang sama dengan test kit hari ini. Aku rasa sungguh sedih.. sungguh malu dan risau.. aku x tau mana aku nk sorokkan muka...

Aku x mau ibu ayahku terkesan dengan apa yang aku sendiri lakukan. Bukan salah mereka aku jadi mcm ni dan bukan salah mereka penyakit ini aku hadapi. Aku mula membaca entri-entri berkaitan..


ABG JIB
pandangan beliau aku cuba dapatkan... aku nekad nak buat test darah kat private kesan daripada bisik2 sinis mase aku buat test kat shah alam dulu... abg jib pun ckp bende yg sama.. buat kat private then kalau betul positif baru refer ke hospital. dari sorng jadi seluruh klinik berbunyi bisik2


AKU AKAN BUAT
Aku nk cri masa juga g buat further test sebelum terlambat. Aku harapkan keputusan berbeza.. tapi hanya Allah yang tentukan segalanya...

No comments:

Post a Comment